20. maaliskuuta 2011

"I like toys more than girls"

Oho en oo taaskaan postaillu hetkeen... Oon ollu kipeenä ja tehny koulujuttuja ja mikä pahinta parasta oon syönyt hirveesti kaikkea hyvää! Nyt alan jo parantua, ääni kulkee mutta nieleminen on vieläkin tuskaa_ Eilen kävin ottamassa pari korvareikää lisää ja katsomassa Black Swanin, se oli tosi hämmentävä? Oon ollu tosi hermoheikolla päällä ja stressannu koulusta. Tänään kävin Lauran luona, ostin paljon karkkia (lähes kaikki syöty jo...), söin about ½litraa jäätelöä ja hengailin vaan kotona. Ens viikosta tulee taas tosi kiireinen ja huominen on näillä näkymin aika perseestä. 






Mulla ei oo ikinä mitään järkevää asiaa kun postaan tänne, mulle saa ehdottaa jotain kivaa? :(
Haluisin myös leikata hiukset, en tiedä millasiks mut jotain kivaa haluaisin~
Voisin lähteä lenkille tästä kohta jos jaksan

7 kommenttia:

  1. tee video- tai päivä kuvina-postaus ! :)

    VastaaPoista
  2. ääääää oot maailman sulosin ihminen DDDDD; ja miten helevata soikoon pysyt noin pikkusena vaikka syöt kaikkee paskaa? ;___; aa mina rakasta sinua ♥

    VastaaPoista
  3. laura: aa olis ihan sairaan kiva mut mun kamera on niin huono et... :___d

    Anon: voi kiitos ;_; ja todella pikkuisena hehehee nauroin kuuliksä XD en oo pikkuinen mut paskaa syön enemmän kun tarpeeks :( mäki sua ♥

    VastaaPoista
  4. ...tiäks, näistä sun postauksista tulee aina nälkäseks XDD yhyyy

    VastaaPoista
  5. Laura: sit kannattaa syödä ;) okei myönnän ruoka on hyvää ja syöminen kivaa trololol

    VastaaPoista
  6. Ensin valitat siitä kun oot lihava ja sen jälkeen esittelet blogissasi kuinka oot taas syöny ? Jos sä oikeesti pitäisit itteäs lihavana lopettaisit ton kaiken ''hyvän'' syömisen ja söisit terveellisesti. huomiohuora sanon minä.

    VastaaPoista
  7. Anon: kiitti ♥ hyvä et ihmiset tietää kaiken mitä ajattelen ja mitä muuta teen ku sen mitä kirjotan tänne. voisit nimellä sanoo ni kertosin vähä

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ