26. maaliskuuta 2011

7 things about me + stuff

Sain Veeralta haasteen kertoa itestäni 7 asiaa. Tää on oikeesti aika vaikea ja päätin kertoo asioita mistä en kauheesti kirjottele. Päätin myös haastaa Ompun, Terkun, Annan ja Lauran! :-----------)

1. Tavoittelen lähes aina täydellisyyttä, esim. jos saan kokeesta 9½ tai 10- niin harmittaa niin maan perkeleesti. Ja jos ihmiset kehuu että "osaisimpa yhtä hyvin ku sä" tai "miten oot noin hyvä vaikket ees lue? epäreilua" otan sen aikalailla vittuiluna ja ahdistun koska ihmiset ei oikeesti tiedä millaset paineet mulla on tän takia ja kuinka paljon nään vaivaa.

2. Mun perheolosuhteet on muuttunu viimisen parin vuoden aikana todella radikaalisti, eikä ilman ongelmia. Nykyään käyn äidin luona joka toinen viikonloppu ja lomilla. Isän luona mun perheeseen kuuluu kaks pikkuveljeä, pikkusisko, siskopuoli, kaks velipuolta, äitipuoli ja isä.

3. Mun on vaikee puhua mun tunteista. Meinaan aina alkaa itkemään. Vittuuntuneena sama juttu. Jos joku sanoo mulle ilkeesti on itku taas lähellä. En oikeen itekkään tiedä mitä tunnen ja ajattelen. Mun sisällä on sellanen suuri kaaos ollut jo pidemmän aikaa.

4. Mulla on kauhee miellyttämisen tarve. Yritän olla kiltti kaikille ja vastaan sanominen tuottaa aikalailla tuskaa.

5. Tykkään siivoomisesta, tiskaamisesta ja talon ylläpidosta muutenkin -mutta vain jos oon ite sotkenu. Sen takia haluisinkin omaan asuntoon niin voisin ite järjestää ja siivota.

6. En osaa käsitellä stressiä ja stressaan mm. kaikesta. Stressi saa mut tuntemaan itseni niin saamattomaksi ja heikoksi kun olla ja voi. Rakastan rauhaa ja usein olla yksin niin ei tarvii huolehtia ja voin vaan lukea tai katsoa telkkaa.

7. Ystävät ja läheiset on mulle tärkeitä, mutta silti en kerro kenellekkään kaikkea. En pärjäis ilman ystäviä ja perhettä, varsinkaan mun parasta ystävää Emiliä. Vaikka rakastan olla yksin, ystävillä on tosi suuri merkitys, pelkään aina et tuun hylätyks koska ilman niitä en oikeasti vaan pärjäis.

Päivittelen lisää sit ens viikolla kun on paremmin aikaa enkä oo äidin surkeella koneella! Ja hei mulla on synttärit tiistaina vähän jänskättää :--------) Oli ihan mahtava päivä, näin Emiliä ja sen jälkeen muutamaa luokkalaista kaveria! Loppuun pari kuvaa tältä päivältä jotka pöllein Lauran blogista hehehe



Nyt meinaan mm. nukahtaa pystyyn

4 kommenttia:

  1. awwww hihi kiitos tosta ;u;
    ja. yks juttu. oot ihan ylisöpö <3

    VastaaPoista
  2. täääääh!?!??! eks sä ookkaa poika? :D:D::D:D::D:D:D

    VastaaPoista
  3. anteeks jos petyt_ mutta en :z karu totuus

    VastaaPoista
  4. ouuuhei, kiitos maininnasta *www* ♥

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ