11. maaliskuuta 2011

"I don't wanna cry, no more"

VAROITUS: jos et jaksa valittamista skippaa vapaasti :(
 Tää päivä ei oo ihan mennyt putkeen, koulussa oli kaamea olo, eikä se parantunu kotona ollessa yhtään. Päinvastoin! Sain hermoromahduksen ja itkin kun en osaa käsitellä stressiä ja niin paljon tehtävää. Illan mittan päänsärky on vaan yltyny, on kylmä ja kuume noussut ainakin 39.2 asteeseen. Makaan täällä mökin sängyllä ja pitäis tehdä toi kirjailijaesittely mihin en päänsäryltäni pysty keskittymään. EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI. Tein virallisemmat tunnukset wippiesiin, josta lähetin työhakemustiedot. Ja tietenkin siinä sähköpostiosoitteessa oli kirjoitusvirhe. Niin pitkä nimi että etsi siitä nyt sitten kohta missä saatoit tehdä virheen___ Oon porannu sit koko päivän ja syönyt niin paljon että oksettaa vieläkin.

Haluun kotiin ja joku vois tehä ton äikänjutun mun puolesta. Ja päänsärky please go awayyy

4 kommenttia:

  1. hold on honey ;__;♥
    munkin tekis mieli tollasta voileipääää jaja ELMOPAITA ! <345

    VastaaPoista
  2. ja se sun paavopesusienihuppari awwww mistä oot ostanu sen, omppuki tahtoooo ;w;

    VastaaPoista
  3. owww oliko kalliita? olis kiva tilailla~
    jajaja ite oon sitä mieltä et suklaa on muutenkin ihan yliarvostettua, ei se oo muutenkaan edes hyvää. tai edes normigeishat, en perusta niistäkään :< mut esim fazerina tai se omarsuklaa ♥

    VastaaPoista
  4. hitto mä haluun sen paavohupparin, pitäis puhuu äite ympäri :---( se ei vaan tykkää kun aina oon ostamassa jotain uutta ja hups oonkin peeaa :<

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ