15. tammikuuta 2012

chattailen täs

Moikkarimoi taas rakkaat lukijat! Oon vaan lahnaillu kotona ja tehny koulujuttuja (sekä tietenki ollu koneella hups). Nyt oon äidin luona ja kävin tänään Turun suunnalla sukuloimassa ja kivaa oli! Näin pitkästä aikaa serkkuja ja rakastuin muutamaan tuplakuplalamppuun.

Mulla on kauhee järkkärikuume taas päällä, tekis niin mieli ostaa sellanen oma vauva, mut en tiedä millanen ja en oo varma olisko ees rahakaan. Alkaa kyllästyttää tää oman kameran laatu :/

Siivosin vaihteeks vaatekaappia ja tajusin et mulla on tosi vähän vaatteita mitä oikeesti käytän? Pitäis heivata kaikkea turhaa mäkeen ja ostaa uusia. Ja tässä ostamiskohdassa tulee taas rahapula vastaan... En oo kyllä varmaan ainoo kenelle käy harvinaisen usein näin :----D





Oon löytäny myös uuden rakkauden! Ainoo ongelma on että kyseinen näyttelijä on"vain" 26 vuotta vanhempi kun ite oon. Jotenki alkaa pikkuhiljaa tuntua et nää mun julkkisihastukset suuntautuu aina vähän väärään ikäluokkaan... ヽ(ಥ⌣ಥ)╯

18 kommenttia:

  1. noi sun leipomukset näyttää niin hyviltä ! C:

    VastaaPoista
  2. laura: aww kiitos! ne oli hyviä myös håhå

    VastaaPoista
  3. tykkään su vaatteista nääääin paljon :):):)) ihania!

    VastaaPoista
  4. Anon: voi kiitti! haluisin kyl kaikkia uusia :<

    VastaaPoista
  5. uuui mistä tuo söpö valkoinen neuletakki on? :----) ps oot superihana!

    VastaaPoista
  6. Nii kuka ne muffinssit mahto tehä? :3

    VastaaPoista
  7. Aika härön näköne lamppu!

    VastaaPoista
  8. Anon: Helsingistä jostain en kyllä muista mistä kaupasta D: ja voi kiitos ;__;

    Anon Hanna: just sä rakas ♥ kannattaa nukkuu simät auki nyt sit oikeesti.........

    VastaaPoista
  9. Anon Hanna: nyt oikeesti lopeta XD salee tuun ja leikkaan sun hiukset yöl

    VastaaPoista
  10. Nams ruokakuvat *__*
    Toi valkoinen villatakki on söpö!
    MBLAQ - it's war on tosi hyvä! Oon kuunnellut viime aikoina sitä mooonta kertaa 8D
    Mullakin tuntuu julkkisihastukset olevan vähän väärää ikäluokkaa ;<<

    VastaaPoista
  11. Kata-chan: aaa kiitos ! :3 oon ihan koukuttunu siihen kappaleeseen hehe~

    VastaaPoista
  12. aaaaa eikä oot ihnu XDDDD♥ voidaa sitte muuttaa samaan kämppään ja tapella siitä et miten se sisustetaa :D:D !

    VastaaPoista
  13. ei mitää rahapulaa ku viet vanhat vaattees kirpparil ni rahaa tulee 8) ehkä... xD ps. oot söpö♥

    VastaaPoista
  14. Lita2013: nojoo mut en pysty silti luopuu niistä XD kiitos säki oot ♥

    VastaaPoista
  15. MIKS sä teet aina jotain nami nami ruokaa ;_; täälä tulee makeennälkä ku lukee sun blogia! mutjoo, vanha kunnon vaateongelma, ketä sitä nyt ei omistais :D plus mä oon outo, koska mulla ei oo ikinä julkkisihastuksia.. tai no.. joskus mut.. XD~

    VastaaPoista
  16. plus tolla lampulla on muhkeet muodot muumien~~

    VastaaPoista
  17. Piitu: hihi tänäänki leivottiin.........XD mun uus nimi on varmaan joku mättöventti? julkkisihastukset on elämän suola hei eiku- ja toi lamppu on ihanaaaaaaaaaa

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ