9. marraskuuta 2011

Don't say time heals all, don't say breathing means living

Oon tosi huono päivittämään tähän vuodenaikaan, kuten saattaa huomatakin... Kauheesti kaikkia koulujuttuja ja stressiä kaikesta muustakin. No mutta joo kävin viikonloppuna ruokamessuilla ja äidin luona! Remontoin ja nyt oon lukenu geishan muistelmia koulujuttuja varten. Ärsyttää vaan kaikki ja indfjcvmrifdk

En varmaan oo ainoo ketä alkaa kaikki muu kiinnostaa kun olis läksyjä tarjolla? No aina pänttäämisen uhatessa oon sortunu tekemään origamilintuja, väsäsin niistä tollasen tosi mielenkiintosen jutun ja hehhe ei naurata ("ಠ_ಠ)/







Ulkona on törkeen kylmä ja olis ees lunta niin olis enemmän talvimaisen kylmä (just se). Oottelen jo joulua, nyt kun kerran ollaan kotonakin~



Oon löytäny uusia rakkausbändejä uhah♥

PS. olis kiva jos tää kone näyttäis korealaiset yms merkit kans nyt homma vähän kusee

5 kommenttia:

  1. juuu, et oo ainoo. munki pitäs ol täl hetkel lukees psykologiaa. 8)
    hei tosi kiva toi origamihärveli ! :)

    VastaaPoista
  2. laura: arrrrvasinhan B(! hihi kiitos ♥

    VastaaPoista
  3. oo, mulla on sama puhelin ja toi kuorikin :D kiinnosti varmasti.

    VastaaPoista
  4. anon: aaa siistii! :--D haluisin jonku hienon kuoren mut ei tähän myyty ku tätä mustaa

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ