30. lokakuuta 2011

nää otsikot tuottaa mulle aina vaikeuksia

Shoppailin vähän Jussin kanssa ja koulu alkaa taas huomenna. Koko loma on menny tosi nopeesti, mut oon ehtiny näkemään entisiä luokkalaisia ja muita kavereita niin oon ihan tyytyväinen! Vuokrattiin eileen Fast &  Furious 5 ja oon oikeesti niin rakastunu urheiluautoihin ja Haniin jumala auta se on ihana.
Oonko oikeesti ainoo kenestä tuntuu tosi oudolta et kello on vasta viis ja ulkona on ihan pimee?




vaatekaappiani täydentävät nyt mm. vyö, kaks uutta kauluspaitaa, neule ja pilottilasit mitkälie
Ja joku sais lahjoa mulle lisää rahaa koska nyt oon ihan persaukinen taas



Miksei mun postauksissa oo ikinä mitään ideaa hehe sori

11 kommenttia:

  1. SE ON JUMALAUTA MAAILMAN PARAS LEFFA.

    VastaaPoista
  2. ni!! kene valitsemat kauluspaidat :D

    VastaaPoista
  3. amanda: NIIN TOTTA LÖYSIN SIELUNVELJENI ♥

    anonjussi: :----------)

    VastaaPoista
  4. senkin nättimys!♥ Ihana toi punane neule... sopii sul :)

    VastaaPoista
  5. äää tykkään sun blogista tosi paljon!(: Aloin lukemaan! Itse alotin tänään oman blogin >.<
    http://katriinajanette.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Kassu: kiitos! ♥ :3 tsekkaan sen!

    VastaaPoista
  7. AUTOTJEE ja uusi lukija ilmottautuu:)

    VastaaPoista
  8. hihii oot niin kaunis varsinki tossa viimisessä kuvassa et en kestä :)! <3

    VastaaPoista
  9. emili: ahahahahaa oon ihan järkyttävä siinä XDXDD mut kiitos oot ihku ♥

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ