18. toukokuuta 2011

Summer ft. horrible stress

Eilen mun piti lukea kemiankokeisiin, mikä jäi vähän koska oon ihan addiktoitunut RISTIPISTOTÖIHIN? Oon pari päivää ihan hurmoksissa vaan tehny niitä ja syöny kaikkia herkkuja. Stressaan ihan järkyttävän paljon tota Kreetanmatkaa, mut onneks huomenna on viimiset kokeet (+ terveystiedon päättötyö ja uskonnon esitelmä muttaaaa...)! Ja jos ette oo sattunu huomaamaan niin ihan vaan tiedoksi että KYLLÄ SE KESÄ SIELTÄ VIELÄ TULEE




Tääkin päivä menee ihan jäätelöä syödessä ja noita ristipistotöitä tehdessä oikeesti auttakaa oon pimahtanu... ja vois sitä ruotsiakin vähän kertailla



PS. MISSÄ MUN IFA-PUSSI ON SE ON KADONNU...

4 kommenttia:

  1. Sulla on kivan pirteen väriset hiukset.=))

    VastaaPoista
  2. nvadnvakjdvnadv kesäloma on oikeeesti niiiin lähellä (lol enää kakspääivää kouluu + koeviikko) ja mä en selvii siitä koeviikosta ja aaaaa en tiiä pitäiskö stressata koska kaikki on sitämieltä että mun pitäis edes vähän stressata kokeist yms mut eivaa kiinnosta ~

    VastaaPoista
  3. mikä ton kappaleen nimi on? =)

    VastaaPoista
  4. fashion fan: kiitos kovasti :--)!

    Ellis: BEAST - Fiction =)! korealaista musiikkia harrastelen...

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ