15. toukokuuta 2011

I’m leaving all my worries at home

Mitäs mä oon taas vaan opiskellu, opiskellu ja... opiskellu. No okei en ihan, oon käyny kaupungilla ja shoppaillu! Tiistai meni aurinkoa otellessa, keskiviikkona hengasin Emilin kanssa ja näin pikaisesti Teresiaa ja Jankia! Oli niin lämmin että hengailin pihalla (...paloin +aurinkoihottuma) paljon (ノ´∀`*)ノ~ Torstaina mun piti lukea englantia mutta päädyinkin käymään kaupungilla hakemassa tarvikkeita ---> askartelin uuden päiväkirjan! Shoppailin itelleni vaatteita (joista ei tietenkään kuvia...) ja aurinkolasit Kreetanmatkaa varten!





Tänään värjäsin hiukset taas vaihteeks ja söin maailman parasta sorbettia! Tota sitten lisää myöhemmin illalla (。`ε´。)ノ



PS. Oon jo hetken miettiny et voisin alottaa nimettömänä toisen blogin, ihan vaan tällee btw :(

1 kommentti:

  1. SISKO AIKOO TILATA TOLLASEN PAAVOHUPPARIN ---> VARASTANSENNNN♥♥

    toi sorbetti on ihanaa ;__;♥ ja kuulostaa niiiiiin tutulta toi kun keksii kaikkea sijaistekemistä läksyjen sijalle. nytkin mnun pitäisi kirjoittaa äikän prosessiaineen ekaa versiota, mutta............. :D

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ