4. huhtikuuta 2011

I didn't say it would be easy. I said it would be worth it.

Kävin siis parturissa ja kaikkee muuta kivaa. Lauantaina shoppailin isöäidin rahoilla  kanssa ja eilen kävin Juuson luona ja hengailin loppupäivän kotona, ainiin kävin kirpparillakin :0 Ei mulla taaskaan mitään ihmeellistä kerrottavaa oo, tänään oli oikeen treenipäivä! Koulussa liikuntaa ja kävelymatkat, kävellen kotiin ja illemmalla kävin salilla. Oli jännää, nyt mulle taas vaan valitetaan enkä jaksais _mitään_. Kemian kokeeseen lukeminen ei oo luonnistunu ja musta oikeesti tuntuu etten osaa mitään.


 almost kalju minä, 15cm lähti!
Matkalla kouluun käytiin mäkkärissä! Ite en kyllä syöny mitään mutta kuitenkin ~

Just nyt oon tosi vihasella päällä ja väsynyt. Oon varmaan kaiken huipuks tulossa taas kipeekski, nenä vuotaa ja kaamee olo \(=_=)/

[x] melkein kiinnosti

10 kommenttia:

  1. mullakin on huomenna kemian koe, ja oon vaan nukahtanu koko ajan kun oon lukenut.. -.- oot muuten tosi sulonen. ^_^

    VastaaPoista
  2. aaa mä oon lukenu hiukan, mut mitään ei jää päähän kun en pysty keskittymään D:::
    ja kiitos ;_; ♥

    VastaaPoista
  3. IHANA ULKOASU TÄÄ<33333 ja noi hiukset tuitui söpsöt 8)

    VastaaPoista
  4. no en ole XD kummasti kalju olo ku ei oo pidennyksiä ja tuntuu etten voi pitää mitää tyttömäisii vaatteit enää näitte hiusten kaa ;__;

    VastaaPoista
  5. no tiäkkö ku oon viimeinki alkanu innostuu kaikist tyttömäisist ja söpöist vaatteist ja gyarutyyli aww ♥

    ja sit nää hiukset, eihyvä yhdistelmä.

    VastaaPoista
  6. NO KYLLÄ PAHA FAIL :::D ömmömömmömmmöö en ole sinä olet kiitos anyway~

    VastaaPoista
  7. Vooi oot tosi sulonen ^_^ ♥ Ihanat hiukset! Itekkin oon haaveillu jo jonkin aikaa tuon tyylisistä :)

    VastaaPoista
  8. M. : kiitos ;u; ♥ tykkään kans kun hiukset on lyhyemmät, en tunne oloani kauheen kotosaks pitkissä :<

    VastaaPoista
  9. Mulla vähän sama, yritin vähän aikaa kasvattaa pitemmäks hiuksia mutta ei vaan tuntunu oikein minun jutulta, pitäis kohta käydä kampaajalla pätkäsemässä lyhyemmäks näitä ^^

    VastaaPoista
  10. M. : tuttu tunne! kävin leikkaamassa ihan hetki sitten ja nää tuntuu nyt jo kasvaneen kauheesti :<

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ