23. helmikuuta 2011

Oh Happy Days

Oon ollu tän lomaviikon äidin luona! Vaikka on loma, oon ollu (omasta mielestäni) tosi kiireinen kun joka päivälle on jotain ohjelmaa... Sunnuntaina näin Emiliä pitkästä aikaa, maanantaina kävin Juuson kanssa elokuvissa katsomassa 127 tuntia (se oli hyvä) käytiin myös arnoldsissa syömässä ja mä maksoin (kerrankin kun oli rahaa). Tiistaina oli ravitsemusterapeutti, tänään tarkoitus mennä Juuson luo ja ehkä kotiin katsomaan siskoa, huomenna kiertelemään kirppiksiä isoäidin kanssa, perjantaina näen Jussia ja Terkkua, lauantaina takas kotiin ja sunnuntaina toisen veljen rippijuhlat ja toisen synttärit! Jotain koulujuttujakin pitäis tehdä, mut jätin kaikki kirjat isän luo :( Muuten täs ihan perus löhöilyä, Super Mario Galaxyn pelaamista ja datausta. Oon laihtunut taas vähän ja hyvä fiilis kun on loma! I ♥ kuntopyörä




PS. Oon muuten taas ihan hurahtanu mangaan, haluun niiiiiin kipeesti cosplaypuvun ja kaikkee! Oikeesti auttakaa en kestä itteeni

Unohdin varmaan sanoa jotain mut tuli niin paljon tekstiä ja tää oli tälläne nopee vaa ~

4 kommenttia:

  1. hihihiii oletpas söpö ! :3 Koskas me saatas kuva tästä Juusosta tänne sun blogiis, olis tosi kiva nähä minkä näköne poitsukka hän on ! :)

    VastaaPoista
  2. Onks su pakko kirjottaa Juuso :_D mietein vaik kui helveti kaua et kenest puhut :DD

    VastaaPoista
  3. Anon: kiitos ~ ja en tiedä onko kuvaa tulossa ja jos on niin koska :<
    Laura: kiittiii ♥

    Lita2013: ON XD ei iha heti sytyttäny vissii trolololl

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ