24. helmikuuta 2011

Keep on going and taste the stars

Kierreltiin isoäidin kanssa 6 tuntia kirppareita. Mukaan tarttui mulla vain pari mangaa~ Käytiin ravintolassa. Söin salaattia ison lautasellisen, ison pasta-annoksen, isoäiti ei jaksanut kokonaan omaansa niin söin sen annoksesta ison osan ja sit jälkiruuaksi vielä suklaa-unelma-annos. Siinä oli suklaata, kastiketta, kolme palloa jäätelöä, suklaanappeja ja sitä mun niin pelkäämää kermavaahtoa. Mä söin sen(kin) kokonaan enkä ollut ees täynnä! Oon muutenkin syöpötellyt nyt kaks päivää, eikä tunnu kovin kivalta. Äiti vielä sano, etten saa enää koskea kuntopyörään, mitä mä nyt teen? .__.


(2 last pics from we♥it)

3 kommenttia:

  1. satan666 blogger jumitta joudun kommentoimaa uudestaa >:----( mutniin, 1. oot ihan älyttömän sulonen♥ 2. en ymmärrä miten pysyt noin pikkusena jos syöt noin paljon mut hei älä stressaa everythings goin' to be okay, u know♥ 3. en ymmärrä tota kuntopyöräkieltoo :o

    VastaaPoista
  2. määäää en nyt tiedä mitä mun pitäis sanoo ja miten mun pitäis sanooo mut mieti hei onko se sen vaivan arvoista että oot vähän laihempi
    - vai olisitko vähän muodokkaampi tai silleen, kun sun ei tarviis tehdä niin paljoa työtä sen eteen ._____.?

    VastaaPoista
  3. sä olet ihana tollasena ♥ believe me

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ