11. syyskuuta 2012

syksy toi tuhlaajan

Ohoi siellä ruudun toisella puolella, oon vielä hengissä! Pientä taukoa on tullu pidettyä ihan inspiraation ja valokuvien puutteen vuoksi, mut nyt kuitenkin ajattelin vähän tsempata ja tiivistin tähän koko kesänä parina päivänä otetut kuvat. Suurin osa kuvista on otettu Tampereella (hups siellä oonkin vieraillut kolme kertaa hetken ajan sisällä), jossa vähän mättöilin ensin Petran ja sitemmin kaks kertaa Jennyn kanssa. Takaletti sai kyytiä ja hiukset on taas lyhyet, aikamoista kyytiä on tainnut saada myös lompakko nyt kun vähän kattelin että mitä kaikkea sitä onkaan tullu ostettua...... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
ryhmäkuva uusista sydänystävistä
Oon ollut nyt joka viikonloppu varmaan viimisen puolen vuoden ajan Jennyn luona lusmuilemassa ja oh saatan tuntea tämän tuskan rinnassani kun hitaasti ja tuskaisesti vajoan koomaan ensi viikonlopuksi ilman sieluntoveriani. Ei mulla muuta, koitan oikeesti vähän postailla jotain nyt koulunkin alettua :------D

4 kommenttia:

  1. Hei jätin sul haastee mun blogii:
    http://dropofawaterfall.blogspot.fi/2012/10/there-was-challenge-for-me.html

    +Ihana toi haukku!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon niin laiska et saa nähä koska tuun ylipäätään postaamaan mitään, mutta kiitän ja kumarran! :---) ja se on söpö yyh

      Poista
  2. Jos kirjotan tähän jotain... Niin HUOMAATKOHAN tätä koskaan tästä`? siinä meille mysteeri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HUOMAAN OIKEESTI mutten aina kovin nopeesti toisin kuin tänään >:-------D

      Poista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ