7. helmikuuta 2012

Omat häät ja uus ulkoasu

Koeviikko ohi, enkä edes munannu viimistä koetta yhtään niin pahasti kun pelkäsin! Uus jakso alko tänään ja sellasta kivaa. Lähestulkoon ehdein jo kuolla noihin -26 asteen pakkasiin mut elämä taitaa sittenkin voittaa.

Olin vähän sukumoimassa taas serkkujen luona ja käytiin myös pihalla kuvaamassa. Näytin kuulemma siltä että olisin menossa omiin häihin (lol). Oli kiva nähdä taas Veeraa ja muita sukulaisia pitkästä aikaa.

Ulkoasukin muuttu (taas vaihteeks) kun mulla on joku kriisi tän kanssa. En oikeen tiedä mitä tekisin tälle, jättäsinkö tän vai muokkaanko vielä jotain?
                                         




8 kommenttia:

  1. oot tosi komee en kestä
    oikeesti

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä toi sun ulkoasu on nyt tosi ihana - älä vaihda or anything else ! ; o ;

    Ps. Pöripöri sun hiukset ~

    VastaaPoista
  3. millee teet ton blogin otsikon ? se o kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meinaat varmaan banneria? ihan gimp 2:lla avaan ton taustakuvan ja luon uuden tason siihen päälle, sit kirjottelen siihen, leikkaan ja hienosäädän vähän, sit yhdistän alas! en osaa selittää näin oikeen yksinkertasesti XD

      Poista
  4. tää ulkoasu on just upee! milleen osaat mäki haluun :c :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! =) ja en mä oikeen osaakkaan, oon ihan käsi tällästen juttujen kaa ei tääkään oo sellanen millasen haluisin :/

      Poista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ