2. lokakuuta 2011

rahat meni ja syksy tuli

Eka koeviikko on ohi ja toivon että numerot olis ees jotenkin siedettäviä. Syksy on tullut tosi nopeesti pihalla on kauheen kylmä koko ajan. Opein tekemään origamilintuja ja ostin kaikkea hienoa: kengät, neuleen, paidan, liivin ja pipon~ Värjäsin hiuksia moneen kertaan ja nyt ne on valkovaaleenpunakorallioranssihopeat... okei alan jo tottua näihin( ;´Д`)Huomenna vielä ruottinkoe ja sit alkaa toinen jakso!









viiminen kuva antaa realistisemman käsityksen hiusten tän hetkisestä väristä ~



jättäkää kommenttia ja postausideoita otetaan vastaan (╯°□°)╯

15 kommenttia:

  1. UAAAAA mistä noi kengät on kerrokerrokerro mä haluun kans ihanat ;__________;♥ pus ja ihana toi neule ! mä olin koeviikolla nii ahkera et lintsasin ttn kokeen ku väsytti aamul h0h00....

    ps noi hiuksetha on oikeesti kivat c:

    VastaaPoista
  2. RAKASTUIN NOIHIN KENKIIN ! ;____; <3 Oon ite halunnu tollasia jo pitkään enkä oo mistään löytäny. Samaa haluan kysyä, kuin APPLEJACK eli mistä oot noi hankkinu ?

    VastaaPoista
  3. oooo ihana näköset noi hiukset ^^ ♥

    VastaaPoista
  4. riina: ne on ihanat! porissa on joku cipcap mistä ne ostin, ihan sillai perus kenkäkauppa :)

    Lita2013: kiitti ~ ♥

    VastaaPoista
  5. no arvaa onko tommosii kenkäkauppoja sit missää muualla ku porissa......... jos lähetän sulle kirjekuoressa rahaa ni ostatko ja postitatko mulle tollaset ::(:(:(:(

    VastaaPoista
  6. no oikeestaan sehä olis just mun koko....... D::D:D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  7. oot yksinkertasen upee ! sun vartalokin on niin kaponen ja ah täydellinen että siihen käy kaikki vaatteet, oon niin kade D:

    VastaaPoista
  8. oho, hiukset vaihtanu värii! Just kivat :3 !

    - röspe, http://fromlovetophotos.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. kermaperse: kiitos ;_; ♥ ei se kyllä oo kovin keponen, mut kiitti silti hirveesti~

    laura: kiitti ♥ :>

    röspe: vaihtaa varmaan pian uusiks kyl taas XD kiitos :3

    VastaaPoista
  10. no ihan oikeesti mulla on neljäykkösen jalka enkä sentakii löydä tyylii mistää ikin sopivii kenkii :<

    VastaaPoista
  11. sulla on kyllä ihana tyyli ja tykkään sinun tukasta aivan kauheasti! :)

    VastaaPoista
  12. mistä toi beige neile btw on? :D son kiva!

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ