23. lokakuuta 2011

Nyt on se hetki kun voi vähän ottaa rennosti

Oltiin viikonloppu äidillä ja kivaa oli! Käytiin sukuloimassa Turun suunnalla ja tänään rämmittiin mettässä neljä tuntia. (Kuulostaa varmaan oudolta mutta oli _oikeesti_ tosi jees) En muista yhtään mitä asiaa mulla oli mutta meillä alko SYYSLOMA! ミ(o*・ω・) Mulla ei oikeestaan oo mitään suunnitelmia mutta huomenna kai taas sukuloimaan ja Emiliä pitäis nähdä kans. Eka jaksotudistus oli ihan hyvä ja oon tyytyväinen!








Jotenkin aina haluun järkyttää teitä läiskäyttämällä pärstäkuvan tähän loppuun
En tiä mut mulla on kauhee himo tehdä cossi? Pitäis lainata pari kirjaa kirjastosta ja aaaaa en jaksa nämä infot eivät liittyneet mitenkään mihinkään



Oke ei mulla muuta

8 kommenttia:

  1. sun postauksia on aina tosi kiva lukea :-)

    VastaaPoista
  2. Anon: kiitos tosi paljon ♥ mutta miksi anonyymi :--(

    VastaaPoista
  3. voiettä ku toi eka kuva on soma ! c:

    + turku yeah !

    VastaaPoista
  4. suvi: kiitos :3 ja jep ihan kiva paikka se on!

    VastaaPoista
  5. Aawws! Kui söpö toi liivi sulla tos tokassa kuvassa! Ihana!:D

    VastaaPoista
  6. ehkä ihanin postaus ikinä oot söpö :D! <3

    VastaaPoista
  7. aika huvittavaa että sulla voi olla hauskaa tollasissa tilanteissa, mutta myös tosi ihailtavaa. :--) kiva kuulla välillä tällästäkin
    ja ketä sä haluisit cossaa ?

    VastaaPoista
  8. Teresa: kiitti ::_)

    emili: ite oot ♥

    sopulisamu: hah kiitos! :D en tiedä oikeestaan mut oon halunnu cossata jo about 4 vuotta enkä oo vieläkään saanu aikaseks mitään .__.

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ