22. elokuuta 2011

ei aikaa elämälle

Anteeks saamattomuus tän bloginkirjottamisen suhteen, lukio vaan syö aikaa ihan _sairaasti. Pari ekaa päivää olin ihan hukassa ja yksin mut nyt alkaa hommat jo sujua ~ En oo kauheemmin tehnyt mitään opiskelun lisäks, paitsi ostellu kirjoja, lisää kirjoja ja koittanu siivota ja järjestellä. AINIIN! Ylläripylläri laitoin HEHE peruukin päähän ja vähän sähläsin meikkien kanssa ja lopputulos oli aika koominen. Perjantaina oli koulukuvaus ja värjäsin hiukset ennen sitä => liian tummat... (;*´Д`)ノ


                               päällystin kerran koulukirjoja


Viikonloppuna äidille ja hautajaiset ilmeisesti tiedossa ._.
PS. näytin apinalta koulukuvassa ainahan mä?
PPS. voisin tehä läksyt



kommentoikaa ja sillee jeejee

14 kommenttia:

  1. oioioi !! vähä kiva toi peruukki ! :DD

    VastaaPoista
  2. HOLY SHIT PITKÄ MATIKKA ? ootsä oikeesti hullu, mee jo vaihtaa se lyhyee ! mulla toi lukio ei vie vapaa-aikaa koska en oo oikeestaa tehny läksyi sitte ala-asteen.... :---D paitsi saksanläksyjä ei lasketa koska se on oikeesti kivaa.

    p.s. näytät aika transulta tossa ekassa :D ♥
    p.p.s. mua houkuttelis tilata iibeist semmosii 16e peruukkei mitä johallaki on ;___;

    VastaaPoista
  3. millaiselt se lukio nyt kaikenkaikkiaan tuntuu? : o ja fuck kenen hautajaiset tiedos? : / mulla on yo kokeet kokoajan lähempänä ja lähempänä,asd..

    ps. mäki tuun näyttää apinalta koulukuvas
    pps. voisin kans tehä läksyt + aloittaa tutkielmaa + kirjottaa essee enkkuun

    ELI TÖITÄ RIITTÄÄ

    VastaaPoista
  4. Mitässs!!!? Sulla on toi Framsteg- kirja, eli ootko ruotsin kertauskurssilla??? Miksei sua oo ajettu sieltä pooois? :D

    VastaaPoista
  5. laura: kiitti >:)

    Kisu: ihan hyvältä vähän stressiä vaan~ ja isoäidin valitettavasti .__. ps en usko koska oot söpö ja tiedän tunteen kun koulujutut vähän kasaantuu D:..

    Teresa: joo oon! sieltä mua ei viel häädetty pihalle :---D

    VastaaPoista
  6. Lukio.... Hrrr. Pitkä matikka... HYI. mul on ny ekan ja tokan viikon aikana vaan 2 päivänä ollu sellasii "vanhoi lukuainei", amiksessa ku oon. me so happy... :o

    http://fromlovetophotos.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. roosa / röspe: lukio on ihan jees! ja matikka on ihan kivaa :--) no amiksessa pääsee helpommalla mut en tiedä mihin olsin hakenu niin lukioon sitte!

    VastaaPoista
  8. Lita2013: kiitos rakas ;__; ♥

    VastaaPoista
  9. .. katoin et tossa joku ihan muu ihminen, siis peruukkikuvassa.

    Mut .. omfg, me likez ! * A *

    VastaaPoista
  10. Tuomas:

    niin taidan olla ... XD

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ