24. kesäkuuta 2011

hupshups ja hyvää jussia

Okei mun piti päivittää tiistaina mutta en oo saanu _mitään_ aikaseks. Reissu oli mahtava lisäilen siitä ehkä kuvia myöhemmin ja heti kotiin päästyäni oon tuhlannu rutosti rahaa. Oon mm. kierrelly kirppareita (20 euron kuolema), ostin 12mm tunnelin (12 euron kuolema) ja puhelimen! I ♥ Samsung Galaxy S




                

Ollaan katottu Hannan kanssa X-men I & II, leivottiin kolmea asiaa samaan aikaan huonolla menestyksellä terveisin palovammat, pilattu kattila ja savukeittiö ja tänään oon vankina keskellä ei-mitään. Ollaan grillailtu, syöty sipsiä ja muut on uinu sillä välin kun datailen... :----------------(



+ HYVÄÄ JUSSIA 2 EVERYONE!
++ 64 lukijaa!? mistä hyvästä   kiitos ;;___;; ♥

5 kommenttia:

  1. kerrro mullle miks oot noi sulone ;---;♥ oikeesti aaa kurkurrrrr !<3 kuuntelet paljo samanlaista musiikkia ku minäki, ja teksteissäski vaikutat samanlaiselt c:: tiddidi mä kirjotan( krhmm,, YRITÄN kirjottaa) mu blogissa nykyäää asiallisesti koska siit on tullu mulle nii paljo valitust, mut tää sun kirjotustyylis on aiva ihana♥ liityn lukijaksii ::3 saatoki munkii blogi vilkasta: www.noora-myworld.blogspot.com ~~

    VastaaPoista
  2. PAAVOBITCH: ..apua kiitos melkein punastuin hehe kiitos ~ *u*' Korealainen musiikki on vaan jotain niin hyvää ettei voi vastustaaaaaaaa! kiitos taas ♥ ja tsekkaan sun blogin myös 8)

    VastaaPoista
  3. NO NII MÄKI, LISÄÄ KIITOOOOOS :< ei se ollu oikeesti niin kamalaa (vaik sattuki mut olin urheeee XD)

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ