1. toukokuuta 2011

Det var klara vappen, eller hur?

Torstaina värjäsin hiuksiin punasta väriä ja perjantaina oli koulussa vappujuhla! Juonsin sitä koko koulun edessä ihan paskat housussa, mutta ihan hyvin se kai meni...~(ಠ3ಠ)~ Kouluun piti pukeutua (mitä harvinaisen harva todellakin teki) ja syötiin kaikkea hyvää. Mulla ei kauheesti kuvia oo asusta tai mistään mikä harmittaa toden teolla mutta kiva päivä oli! Käytiin porukalla kirjurissa hengailemassa ja sellasta settiä. Eilisestä ja tästä päivästä kerron myöhemmin lisää koska hehehe minulla on yllätys (。`ε´。)ノ fiilistelen itsekseni tätä vielä tänään



PS. ekaa kertaa kuulin tän kappaleen ja olin että mitäs kettua mut on tää ihan hyvä nyt ku totuin!

5 kommenttia:

  1. oih kuka sä olit narutosta? ^^

    VastaaPoista
  2. Skinnyemily: en oikeestaan kukaan! Mulla oli vaan toi panta ja olin joku random (ei identiteettiä woot) mutta siis niin :c

    VastaaPoista
  3. Voiku kivat noi sun hiukset ! *A*

    - Janki

    VastaaPoista
  4. voi kiitos janki! ;u; ♥ ei ne kyl enää oo läheskään tollaset mut.. XD

    VastaaPoista
  5. :( älä tee sitä samaa mitä tein itelleni. Hain viime hetkel hoitoon, oisin kuollu kolme viiko sisäl. nyt oon kondikses, vaik se helvetisti vaatii henkist vahvuut, mut tiiän millast siin maailmas on se on _I_H_A_N_A_A_ mut loppuje lopuks oot YKSIN siin maailmas - ypö yksin, kuoleman kanssa keinussa.

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ