2. helmikuuta 2011

Words that leave me speechless

En oo taas päivitellyt hetkeen, koska oon odotellut viikonloppuna otettuja kuvia~ Mutta siis tänään olin Jussin kanssa, käytiin kaakaolla ja hengailtiin kaupungilla! Tänään on oikeesti ollu hyvä päivä, ainakin verrattuna kuluneen viikon muihin päiviin :) Oon taas ihan buukattuna koko ajan AAAA hieman ahdistaa mutta muuten jees fiilis.





Tossa kuvia tästä päivästä ja lauantaista. =)
Mulle saa lähettää kaverikuvia etc koska tykkään kovasti niistä nyt :( haluisin niitä ihan kunnon valokuviksi! Love you all ♥

9 kommenttia:

  1. Onks sul ollu synttärit ? onnea :)

    http://bitemelove.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiitos mut siis serkun synttärit oli! XD ite pääsen juhlimaan vasta 29.3 :(

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja nam nuo kakut!:P

    VastaaPoista
  4. awww kiitos noista sanoista ♥ .___.
    ja samoin, toivotaan parasta sullekkin !

    VastaaPoista
  5. Waah, oon ton Jussin kanssa samassa koulussa 8---D
    Hyviä kuvia :)

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ