12. tammikuuta 2011

A person that never cries, what a strong person she is.

Ajattelin päivittää taas! Ja olen vihainen ihmisille kun he eivät päivitä >:(
Mutta siis tänään oli kiva päivä koulussa, sekoiteltiin jotain ihmelitkuja kemiassa, saksassa uus opettaja (ihan kiva sellanen) ja olin ihan kujalla koko päivän. Tosi levoton olo. Mut noi litkut siis vaihto väriä ja tossa alempana kuva musta ja Jennasta tiistailta!


PS. Oon tosi pettynyt itseeni. Syön taas liikaa, en jaksa kontrolloida syömistä vaikka syön vaan syömisen ilosta...  SÄÄLITTÄVÄÄ MINÄ :(

7 kommenttia:

  1. sä ja sun kaveri ootte tosi söpöjä !
    kuinka kauan oot opiskellu saksaa ?

    VastaaPoista
  2. Susanna: kiitti! öö opiskelin ala-asteella 1½ vuotta, muutin ja uudessa koulussa alotin saksan alusta yläasteella :c nyt yläasteella oon opiskellu 2 ja ½ vuotta.

    destruction: :( ♥

    VastaaPoista
  3. Saaks mä kysyä et miks mä oon tollee ehkä vähä hippase verra kämäse näköne ? DD:

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ