6. tammikuuta 2011

Home Not-So-Sweet Home

Kävin siis eilen Tampereella! Lähdettiin aamulla kahdeksalta ja kotiin tultiin illalla kahdeksan aikaan. Käveltiin pihalla siellä pakkasessa ja etittiin jotain kauppoja, tulos oli säälittävä ja palattiin koskikeskukseen. Hengailtiin siellä ja käytiin syömässä kiinalaisessa. Se oli kauhein kokemus ikinä. Nolotti niin paljon, sinne en enää toiste mee naamaani näyttämään. Mutta shoppaillessa mukaan tarttui tälläisiä vaatteita ja laukku:
 t-paita ja kaks kpl tollasia päälipaitoja mitälie
ja laukku
JA SITTEN TÄRKEIN 
Maailman ehkä ihanimmat kengät. Tampereella niitä oli puoleen hintaan muttei ollut kokoja, tultiin Poriin ja menin Andiamoon ja pienen keskustelun kautta sain ne -25% eli ne makso 75e! Saan kuulemma mennä hakemaan kenkälaatikoitakin aina sieltä jos siltä tuntuu. Rakastan ehkä sitä myyjää ;_; Oon tosi onnellinen nyt!
Ja mun 3D lasit tuli postissa, ne on aika hauskat...

Ja sitten viel joku random tohon loppuun
Väsyttää ja jalat kuolee
Rakkaudella minä

6 kommenttia:

  1. Vou noi kengät on ihanat *---* mullekki kelpais

    VastaaPoista
  2. toi kassi on ihana ja noi KENGÄT ! iha älyttömä hienot !

    VastaaPoista
  3. mikä sua nolotti :c reiluuku koitan ettii kenkii ja mun kokoo ei oo ikin missään ;___;
    isot venytykset on ehk aika karuja jooo, mut et voi kieltää etteikö ne ois samalla aika hienoja♥

    VastaaPoista
  4. ceramicSTAR : aaa kiitos oon meinannu ostaa ne jo vaikka kuinka kauan mut nyt vasta ostin u_u

    laura: oon halunnu tollasta kassiaki jonkun aikaa ja nyt löysin sellasen ni ostin ja nää kengät on ihanat! :---D

    VastaaPoista
  5. VÄHÄ IHANAT NOI KENGÄT ;OO <3

    VastaaPoista
  6. kiitos! mäki tykkään niistä :--) ♥

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ