17. joulukuuta 2010

I like him, oh shit not again!

Oon koittanu pari päivää jo siirtää kuvia koneelle. Kas kummaa kamera ei suostu siirtämään kuvia etc kivaa. Joten hiukan kyrsä otsassa datailen taas! Mutta iloisempaan asiaan, kaikki kokeet ohi <3 Oon ollu vähän kipeenä ja ilmeisesti kokeissa "vähän" sekaisin. (laittanut ihan tyhmiä vastauksia hyppinyt tehtävien yli VAIKKA OSAISIN NOI KAIKKI?)
Mun CDt tuli yesasiasta ja oon ihan innoissani ♥ ne on ihania!
Isä sano ettei aio maksaa enää kokeista, mistä nyt saan rahaa? =kuolen
Terveydenhoitajalla ramppaaminen.com! sinne taas 11 tammikuuta, ihanaa

Olis kauheesti avauduttavaa mut en kyllä tänne ala :---(


PS. Oon muuten ihan rakastunu Vatikaaniin nyt kun luin ton Dan Brownin Enkelit & Demonit :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ