4. marraskuuta 2010

stressing

en oo hetkeen taas päivitelly, ei vaan tuu oltua koneella jostain syystä. on tapahtunu paljon kaikkea ja ihan semijees fiilis. kokeista tullu hyviä numeroita (vaikken lue ees eheheheh) ja oon söyny niin paljon et voisin itkeä. stressaan kovasti ja oon kierrelly kirpputoreja ihan innolla :D nyt on taas sellasta et oon kotona käyn kirppareilla teen ruokaa ja syön. siivosin kovalla vaivalla ja huone on ihan sekasin =( järjestettiin (yöllä) hannan kanssa mun huone uusiks ja tääl on paljon enemmän tilaa kun ennen :o tarvisin uusia vaatteita tosi paljon ;__; ollaan leivottu paljon ja oon ihan koukussa taas jäätelöön B( ainii ja mennää kuulemma sittenki lappiin! heti hiihtoloman jälkee ni ei kouluu kahteen viikkoo wohoo \o/

lagaan hirveesti ku väsyttää ja sillai tullu nukuttua vähän huonosti






mut tässä vähän kuvia tästä väliltä ku en oo kirjotellu! :)
ollaan siskon kaa puuhasteltu tollasta hienoa mario pukua ja titititiii se on valmis eks ookki hieno! kuolin ompelukoneen kanssa ku se ei oikee toiminu, mut ihan hyvin se meni :D nyt lanka loppu ja pitäis ostaa kangasta luigi pukua varten sit jatkuu taas ;)

ainii ja läksyt viel yyh
♥llä minä

2 kommenttia:

  1. ihana toi mariopuku ! :DD
    määä voisi lähettää vaik tänää sul niit kuvii jos haluut viä ? :)

    VastaaPoista
  2. aw kiitos! haluun mut en oo ikin koneel samaa aikaa ku sinä fail =( lähet ihmees sähköpostil heiijj

    VastaaPoista

kommentointi on suotavaa (。`ε´。)ノ